X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Gürcistan (Georgia)Gürcistan (Georgia)
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Gürcistan (Georgia)Gürcistan (Georgia)
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar

Bilgi Bankası

AnasayfaBilgi BankasıGenelOpencart Admin Panelde 403 Kaydetme...

Opencart Admin Panelde 403 Kaydetme Hatası

Opencart sitelerde sıkça karşılaşılan Admin Paneli Mağaza Bilgileri Değişikliği Kaydet Hatası hakkında detaylı bilgi ve çözümü bu yazımızda bulabilirsiniz.

Her geçen gün artan E-ticaret çılgınlığına cevap verebilmek adına yapılan çalışmalar, hazır sistemler ve firmaların geliştirdikleri özel yazılımların yanı sıra GPU linsansına sahip ve Ücretsiz olarak sunulan Opencart Sistemi kullananların Site Taşıma & Hosting ya da Sunucu Değişikliği sonrasında en fazla karşılaştıkları Admin Paneli Kaydetme Hatası (403 Forbidden Server) ile karşı karşıya kaldıysanız sorununuzu bir kaç dakika içersinde çözüme ulaştırabilmeniz için aşağıdaki yazımızı dikkatlice okumanızı tavsiye ediyoruz.

Opencart Admin Panel Değişikliği Kaydetme Hatası ile karşılaştığınızda ilk yapmanız gereken .htacces dosyanızın dizinde olup olmadığını kontrol etmek olmalıdır. Gereken kontrolleri yapmak için Hosting/Sunucu erişim bilgilerine sahip olmalısınız. Bilgilere sahip değil iseniz hizmet aldığınız firmadan talep etmeniz gerekecektir. Bilgileriniz mevcut ise CuteFTP ya da Notepad++ benzeri düzenleme programları yardımıyla Hosting/Sunucu içersine erişim sağlayarak .htacces dosyanızı kontrol edin. Dosyanı dizinde yer alıyorsa Notepad++ yardımı ile dosyanızı açarak içersinde ''Options +Indexes'' kodunu arayın, şayet bu kod yok ise .htacces dosyanız bozulmuş demektir.

.htacces dosyanız da herhangib ir sorun yoksa ana dizindeki ''config.php'' ve admin dosyası içersinde yer alan ''config.php'' dosyalarını yine düzenleyici programlar yardımı ile açarak site bilgilerini kontrol edin. Site bilgilerinde sorun görünmüyorsa ''http'' olan kısımları ''https'' olarak değiştirerek kaydedin. Bu işlemleri dikkatli ve doğru biçimde yaptığınızda siteniz açılacaktır. Siteniz hala açılmıyorsa Hosting/Sunucu hizmetinizi aldığınız firmadan yardım, şayet sistem hakkında bir sorun görünüyorsa Opencart konusunda tecrübeli kişi ya da firmalardan destek almanız en doğru yönetem olacaktır.

Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?

Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,

Bir Destek Talebi Oluşturun.
Faydalı Buldunuz mu?
(66 defa görüntülendi. / 0 kişi faydalı buldu.)

Powered by WISECP
Top